Onderhoud

Allround Computer Service B.V. biedt ruime mogelijkheden voor het ondersteunen van uw organisatie door middel van het beheer en onderhoud van uw ICT systemen. Door het afsluiten van een onderhoudsprogramma garanderen wij u een optimaal werkend systeem, waardoor uw primaire proces maximaal doorgang kan vinden. Wij streven er hierbij altijd naar, dat het gekozen onderhoud- en of systeembeheer programma optimaal op uw wensen aansluit.

Binnen het onderhoudsprogramma van Allround Computer Service B.V. bieden wij standaard een 24 uurs monitoring van uw server aan. Dit betekent dat vaak al preventief maatregelen kunnen worden genomen, wanneer wij zien dat uw server problemen gaat vertonen. Dit kunnen zowel hard- als softwarematige problemen zijn.

Verder garanderen wij de beschikbaaarheid van reserve apparatuur, zodat in geval van calamiteiten uw server bijvoorbeeld direct kan worden gewisseld en wij de nieuwe server zo snel mogelijk weer in de lucht brengen.

Om uw apparatuur in optimale staat te houden voeren wij binnen het onderhoudsprogramma jaarlijks preventief onderhoud uit. Het preventief onderhoud wordt door ons zelf ingepland waardoor u hier geen omkijken naar heeft.

Tot slot bieden wij in ons onderhoudsprogramma ook de mogelijkheid om afspraken te maken over 24 uurs standby ondersteuning. Hiermee zorgen wij ervoor dat u, bij calamiteiten, altijd iemand van Allround Computer Service B.V. kunt bereiken.

Voor ons is belangrijk dat een onderhoudscontract maximaal aansluit op uw wensen. Wanneer u interesse heeft in één van onze onderhoudsprogramma’s dan informeren wij u graag nader.

Reacties zijn gesloten.